تستمع الآن

أحمد زاهر يحتفل بتخرج ابنتيه «ليلى» و«ملك»: «مشاعر كتير متلخبطة» | صور وفيديو

الثلاثاء - ٢٩ يونيو ٢٠٢١

احتفل الفنان أحمد زاهر بتخرج ابنتيه الفنانتين الصاعدتين «ليلى» و«ملك»، من إحدى المدارس الخاصة.

وعبّر «زاهر» عن سعادته بنشر صور للحفل مع ابنتيه وزوجته عبر «إنستجرام»، وكتب تعليقًا عليها: «#بناتي_اتخرجوا_النهارده حالة غريبة أول مرة أحس بيها مشاعر كتير متلخبطة فرح وسعادة وفخر وخوف على بكرة ودموع مهو إحنا المصريين نفرح أو نحزن لازم نبكي مش عارف ليه».

وتابع: «أحاسيس كتيرة ومع بعض مرة واحدة بس بجد كنت طاير من الفرح الحمد لله والشكر لله على كل السعادة اللي كنت فيها، الحمد لله على تخرج ملك وليلى وعقبال منى ونور وربنا يفرحكم كلكم بولادكم، ملك وليلى بحبكم أوي وفخور بيكم قد الدنيا كلها».

الصور التي حظيت بمباركات الكثير من نجوم الفن ردت عليها ابنته «ملك» قائلة: «يا بابي أنت أحلى وأحن وأجمل أب فعلًا، ربنا يخليك لينا ودايمًا تحضر كل مناسباتنا الحلوة ودايمًا نخليك فخور بينا، بحبك أوي».

كما شارك مقطع فيديو لغناء ابنته «ليلى» أغنية باللغة الإنجليزية خلال الحفل، معلقًا عليه: «مبروك يا حبيبتي علي التخرج وعلى الأغنية الجميلة دي اللي ولعتي بيها الدنيا والمسرح والكل كان فرحان بيكي و بيرقص معاكي كسرتي الدنيا يا لولي بحبك و فخور بيكي اوي».

وغاب الفنان أحمد زاهر عن موسم دراما رمضان ودراما 2021، ليستكمل تحضيرات مشروعات سينمائية قادمة يخوض من خلالها بطولاته الأولى على الشاشة الكبيرة.

فيما شارك الفنان الأب، ابنته «ليلى» كضيف شرف في مسلسلها الذي عُرض مؤخرًا «في بيتنا روبوت» والذي قدمت فيه دور البطولة مع هشام جمال، وشيماء سيف وعمرو وهبة والفنانة القديرة دلال عبد العزيز، وهو من تأليف أحمد محيي ومحمد المحمدي ومن إخراج وليد الحلفاوي.


الكلمات المتعلقة‎


مواضيع ممكن تعجبك