تستمع الآن

زينة لـ«أسرار النجوم»: «مفيش قصة حب في حياتي.. معنديش وقت»

الخميس - ٢٩ سبتمبر ٢٠٢٢

نفت الفنانة زينة وجود أي قصة في حياتها في الوقت الحالي، مؤكدة اهتمامها بأولادها وعائلتها.

وقالت زينة، في حوارها عبر برنامج «أسرار النجوم»، يوم الخميس، مع إنجي علي، على نجوم إف إم: “قلبي يدق علطول مع أولادي، ومفيش قصة حب في حياتي ومعنديش وقت وليس عندي حاجة أعطيها لأحد، وهبقى بظلم أي حد لأني لن أعطيه حقه أو أي اهتمام والاهتمام رايح في حتة معينة، وابني سمع كلامي عن هذا الأمر سابقا في أحد البرامج وقال لي إزاي يتدخلوا في خصوصياتك وحياتك وقلت له عايزيني أتجوز وأكون مبسوطة، فرد عليّ وسألني هو أنت مش مبسوطة؟.. فقلت له بالتأكيد مبسوطة أوي، فقال لي قوليلهم إنك مبسوطة معانا ومحدش يقول لك هذا الكلام مرة ثانية، وهو عنده حق طبعا”.

وعن كلمة توجهها لأي أحد لديها خلاف معه، قالت: “عمري ما ظلمت حد الحمدلله، وممكن أكون عملت كده دون أن أقصد، وبقول لأي أحد شاعر بظلم مني أرجوك سامحيني وأكيد مش قصدي أي حاجة، حتى لو بكلمة أو نظرة أنا مش قد أكون ست ظالمة خالص، وأرجوكم لازم تسامحوني لا أحب أظلم أحد ولا أحب أتظلم وهو أسوأ شعور في العالم، وبحب كل الناس ومعنديش مشكلة مع أحد”.

وعرض للفنانة زينة مؤخرا مسلسل “الليلة واللى فيها” وحقق نجاحا جماهيريا كبيرا.

ومسلسل “الليلة واللى فيها” مكون من 6 حلقات وبطولة زينة، محمد شاهين، مطرب الراب أبيوسف، سماح أنور، علاء مرسى، آلاء سنان، بكري خالد، وليد حامد، شيما الشريف وعدد آخر من الفنانين الشباب، تأليف محمد رجاء، وإخراج هانى خليفة في أول تعاون يجمعه بالنجمة زينة، وتدور الأحداث في إطار من الغموض والتشويق.


الكلمات المتعلقة‎


مواضيع ممكن تعجبك