تستمع الآن

حسن الرداد يتحدث عن موعد عودة إيمي سمير غانم للتمثيل وسبب تعرضهما لشائعات الانفصال

الخميس - ٢١ أبريل ٢٠٢٢

تحدث الفنان حسن الرداد عن موعد عودة زوجته إيمي سمير غانم للتمثيل بعد غياب فترة عن الجمهور بسبب وفاة والديها الراحلين سمير غانم ودلال عبدالعزيز.

وقال حسن الرداد خلال لقاء له مع برنامج Et بالعربي: “إيمي شخصية حساسة جدا وما زالت متأثرة لأن الظرف صعب بس قريب هتبدأ تنزل وتشتغل وبإذن الله نشتغل عمل أنا وإيمي مع بعض”.

وعن رأيها في مسلسل بابلو، أشار: “إيمي من الشخصيات اللي معندهاش مجاملة وصريحة ومن أهم الناس اللي بهتم برأيهم وهي لو حاجة مش عجباها مش بتتفرج أصلا، وهي عاجبها المسلسل وتتابع يوميا وهي حاجة تسعدني جدا”.

وعن سبب تعرضهما لشائعات انفصالهما، أوضح: “فكرت كتير وليس عندي تفسير غير أننا ثنائي محبوب وهذا ممكن يكون مادة لبعض المواقع أنها تكتب شائعات عننا وإحنا مش بنطلع نتكلم عن حياتنا الشخصية وأنا لا أحب أخرج وأرد لأن بيطلع كلام كتير عني فمش هرد كل شوية لكن لما بتسأل برد”.

وعن انتقاد البعض لتقديمه عدد من الفيديوهات على منصات التواصل الاجتماعي، قال: “أنا بشوف إني بقدر أعمل حاجات مختلفة وبكتشف نفسي وممكن يكون في ألف تعليق منهم 20 بس اللي معجبهمش وفي ناس عايزة تعترض وخلاص وأنا مبتأثرش بكلام الناس من زمان ومفيش حاجة هتعجب الكل ولا أقرأ تعليقات الناس”.

حسن الرداد يشارك في الموسم الرمضاني الحالي بمسلسل “بابلو” مع أروى جودة، نجلاء بدر، مصطفى فهمي، رشوان توفيق، سلوى عثمان وغيرهم نخبة من النجوم.

وتدور أحداث مسلسل “بابلو” في أجواء من الأكشن والإثارة، حول قضايا الاتجار بالبشر وتجارة الأعضاء، حيث يقدم حسن الرداد خلال العمل شخصية الشاب “سيد بابلو” والذي ينتمي لإحدى المناطق الشعبية، ويتورط في عدد من القضايا التي تشغل الرأي العام.


الكلمات المتعلقة‎


مواضيع ممكن تعجبك