تستمع الآن

تامر حسني ينشر صورًا من تصوير فيلمه الجديد «بحبك» مع هنا الزاهد

الإثنين - ٢١ فبراير ٢٠٢٢

كشف الفنان تامر حسني عن كواليس فيلمه الجديد “بحبك” مع الفنانة هنا الزاهد، حيث نشر عدة صور من تصوير الفيلم المقرر عرضه قريبًا.

ونشر تامر حسني عبر صفحته على موقع التواصل الاجتماعي “فيسبوك”، صورًا مع هنا الزاهد، منوهًا بأن تلك الصور من أول يومي تصوير للفيلم الجديد “بحبك”.

وقال تامر حسني: “مساء الهنا على اغلى ناس على قلبي أنا.. دي صور من أول يومين تصوير لفيلمنا الجديد (بحبك).. طبعًا في ناس هتقرأ اسم الفيلم (بحبِك) وناس هتقراه (بحبَك) دا طبعًا مقصود عشان في درامة الفيلم هنبحث طول الوقت عن مدى صدق كلمة بحبِك من الرجل للأنثى وبحبَك من الأنثى للرجل في احداث فعلا محيرة جدًا”.

تامر حسني

وتابع: “الفيلم اكيد فيه ضحك بس في إطار رومانسي بحت مش موجود بقاله كتير.. اتشرفت بمشاركة نجمة اليوم والمستقبل الجميلة هنا الزاهد ومبسوط إني أول من اكتشفها في بداية حياتها وفي الفيلم ده بكتشفها تاني وبقدمها بشكل جديد عليها وعليكم ومبسوط جدًا لمشاركة حبيب قلبي نجم الكوميديا الكبير حمدي الميرغني اللي هيعمل إن شاء الله شغل رهيب في الفيلم كعادته الجميلة”.

وأوضح: “للأسف لسه مصورش علشان أنزل صوره بس في أول يوم تصوير له ههريه صور وانتظروا بعد أيام انضمام نجمة جميلة مميزة من نجوم المستقبل اللي هيكون ليها مستقبل كبير إن شاء الله، وفرحان جدًا بانضمام الفنان الموهوب أوي مدحت إسماعيل اللي عامل دور زي العسل و بنا يكتبله فيه كل النجاح ويكرمه ويكرمنا معاه”.

تامر حسني

آخر أعمال تامر حسني

كانت آخر أعمال تامر حسني السينمائية، بطولة فيلم “مش أنا” مع الفنان ماجد الكدواني.

وتدور قصة فيلم “مش أنا” حول حالة نفسية ما تصيب “حسن” تامر حسنى وتربطه علاقة قوية جدًا بوالدته المريضة وهي الفنانة سوسن بدر، حيث يحرص دائمًا على الجلوس معها أطول وقت ممكن ومراعاتها والعناية بها فهى محور حياته.

فيلم “مش أنا” شارك فى بطولته بجانب تامر حسني، ماجد الكدوانى، سوسن بدر، حلا شيحة، بالاضافة لعدد كبير من الفنانين، الفيلم قصة وسيناريو وحوار تامر حسني، وإخراج سارة وفيق.

تامر حسني

تامر حسني


الكلمات المتعلقة‎


مواضيع ممكن تعجبك