تستمع الآن

تامر حسني يفاجيء جمهوره: «بفكر في الاعتزال من زمان»

الثلاثاء - ٢٨ ديسمبر ٢٠٢١

فاجأ الفنان تامر حسني جمهوره بتصريح مثير للجدل عندما قال إنه يفكر فى الاعتزال لأسباب عديدة.

وأوضح خلال لقائه في برنامج «يلا سوشيال» على قناة أبوظبي، أن تلك الأسباب تشمل الناحية الدينية كذلك قائلًا: «فكرة الاعتزال موجودة لكن الأسباب ممكن تكون أسباب عديدة بس يعني أنا من زمان قلت إن نفسي في أحلام تانية أعملها بإذن الله».

وعبر تامر عن شكره وامتنانه لجمهوره الكبير الذي حضر حفله الأخير في الإمارات.

وكان آخر أعمال تامر حسني السينمائية فيلم «مش أنا» الذي صدر العام الماضي وشاركته البطولة الفنانة حلا شيحة

وقد شهد الفيلم بعض الجدل مع بطلته حيث اعترضت على عرض بعض المشاهد الرومانسية التي تجمعها بالفنان تامر حسني بالفيديو كليب الخاص بالفيلم.

وقالت عبر «إنستجرام»: «أنا اتفاجئت جدًا بنزول كليب يجمع فيه مشاهد متفرقة من الفيلم و في ايام ذي الحجة ايام مباركة و خصوصاً بعد اخر بوست نزلته ووضحت فيه انا ايه».

وتابعت: «اتفاجئت اكتر خصوصا ًبعد وعد تامر حسني ليا وتأكيده انه حيحترم رغبتي و بعض الطلبات اللي طلبتها منه بكل احترام وود الصيف اللي فات و اكدلي انه حيحترم رغبتي».

ورد الفنان تامر حسني عبر بوست على «فيسبوك»، قائلاً|: «أولاً أنا عمري ما وعدتك إن الكليب مش هينزل دا محصلش اصلاً يا حلا مش أنا خالص اللي  أوعد و أخلف.. الحقيقه اني إحترمت كلامي معاكي و وعدتك أشيل مشاهد تانيه طلبتيها و شيلتها بالفعل و شكرتيني عليها و لو حابه تفتكري المشاهد اللي اتشالت بعد اذنك روحي شوفيها في المونتاچ عند الأستاذ عمرو عاكف او كلميه يبعتهالك كلها موجوده».

وأوضحت حلا موقفها من التمثيل وفيلم «مش أنا» خاصة بعد زواجها، حيث قالت: «بحمد ربنا اني أخيرا لقيت التوازن بين إني اكون سعيدة في حياتي وفي نفس الوقت أكون صادقة مع نفسي واللي مؤمنة بيه من جوايا ، أما بالنسبة لفيلم (مش أنا) الحقيقة انه تم تصويره من اكتر من سنة ونص وبسبب ظروف كورونا أتأخر جدا نزوله وانا كمان حالي اتغير واتجوزت الحمد لله والفيلم فعلا بقى (مش أنا) وباتمنى التوفيق لكل زملائي».


الكلمات المتعلقة‎


مواضيع ممكن تعجبك