تستمع الآن

رامي جمال لزوجته بسبب رسالة عيد ميلادها: «بعتذرلك عن اللي حستيه بسبب هزار»

الخميس - ١٤ أكتوبر ٢٠٢١

وجه الفنان رامي جمال رسالة اعتذار إلى زوجته في عيد ميلادها بعدما نشر تدوينة عبر صفحته على موقع “انستجرام” بعد تهنئة لها من قبل بعيد ميلادها.

جاء اعتذار رامي جمال لزوجته في أعقاب التهنئة التي وجهها لها والتي وجدها البعض ساخرة، وذلك بمناسبة عيد ميلادها، وذلك عبر صفحته على موقع “انستجرام”.

ونشر رامي جمال صورة له مع زوجته ناريمان، وعلق قائلا: “آسف لو اتضايقتي يوم عيد ميلادك مني بشكل مباشر أو غير مباشر.. أصابني عدم التوفيق في استخدام كلامك وهزار اعتبروه البعض استهزاء او انتقاص من اهم شخص في حياتي”.

وتابع: “أنا عارف وواثق في تفكيرك وطبيعة حياتنا اللي بمميزاتها وعيوبها قررت أنها تكون مش للعلن.. الآراء السلبية اللي شفتها واللي انتي شفتيها لمجرد محاولتك إثبات ان كلامي عنك هو اصلا بوست ليكي قبل البوست بتاعي جدعنة منك غير مستغربة للأسف قوبلت بأنك شفتي فعلا كلام من البعض يضايق”.

وأكمل الفنان الشاب: “بما إننا عايشين مع ناس فأنا بعتذرلك عن اللي حستيه بسبب هزار عارف أنك قابلاه بس من حب ربنا فيكي ومن سوء التوفيق ليا أن الناس شافته إهانة وقررت تدافع عنك من غير كلام كتير آسفلك وآسف للي ضايقهم الموضوع وشكرا جدا ليكي واللي فهموا قصدنا من الأول بس الدرس المستفاد اني غلطت في نشر حياتي للعلن أوعدكم مفيش كلام غير في اللي بشتغل فيه.. بحبك”.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Ramy Gamal (@ramygamalmusic)

آخر أعمال رامي جمال

كانت “نجوم ريكوردز” قد طرحت مؤخرا أغنية “خليكي” للفنان رامي جمال، من كلمات أحمد تبارك، وألحان غريب، وتوزيع سام، وميكساج وماستر ماهر صلاح، وحققت نجاحًا كبيرًا.

تقول كلمات الأغنية: “عن عنيكي دول باقول حكايات. وبعيش.. كل ثانيه وباحكي بالتفصيل. ومفيش.. غيرك انتي قصاد عنيا وبيكي ببقي تمام.. مش لازمني غير هواكي خلاص. خلاص.. انتي ليا وبيا اولي الناس. احساس.. خدني ليكي وحبي فيكي جابني اهو لقدام.. ياما علي قلبي تجارب مرت. كنت بعديها.. أما انتي فرقتي اخيرا حصلت.. لا تستاهلي”.


الكلمات المتعلقة‎


مواضيع ممكن تعجبك