تستمع الآن

تطورات جديدة في حالة ياسمين عبد العزيز بعد سفرها للعلاج

الأحد - ٠٥ سبتمبر ٢٠٢١

كشفت الإعلامية لميس الحديدي عن تطورات حالة الفنانة ياسمين عبد العزيز الصحية بعد سفرها للعلاج بالخارج عقب أزمة صحية أصيبت بها نتيجة خطأ طبي.

وأوضحت خلال حلقة أمس من برنامجها «كلمة أخيرة» أن ياسمين أجرت عملية جراحية وهي حاليًا في تحسن بطيء، نافية ما يقال عن حالتها الحرجة، مؤكدة أن زوجها أحمد العوضي إلى جانبها يساندها ويدعمها.

وأضافت: «أحمد موجود معها في سويسرا، وبلاش يا جماعة إشاعات وحاجات دمها مش خفيف، الناس سابوا الست التعبانة واللي حالتها صعبة وتجري عمليات وقاعدين يقولوا هي أطلقت وسابوا بعض، ياريت نرحم الناس شوية وندعمهم ونقف بجانبهم».

وأعلن أحمد العوضي قبل أسبوع سفره إلى سويسرا في تصريحات صحفية، ليكون إلى جانب زوجته الفنانة ياسمين عبد العزيز، لينفي الشائعات المتداولة عن انفصالهما.

وكان «العوضي» رد على الشائعات المتداولة عن انفصاله عن زوجته الفنانة ياسمين عبد العزيز مستندة إلى عدم سفره معها للخارج في رحلة علاجها، وكتب: «اللي قالك ضحك عليك.. وياسمين لسه مراتي ومفيش ربع كلمة صح من اللي أنت قولته، واللي أنت بتقوله مش صح، ومتحطش السم في العسل، وعشان مظلمكش أو اللي قالك ضحك عليك، فلو اتقالك فابقى اتأكد من الكلام بعد كدة، ولو أنت اللي بتخمن فأنا بقولك غلط».


الكلمات المتعلقة‎


مواضيع ممكن تعجبك