تستمع الآن

هاني شاكر يوجه رسالة إلى مروجي الإشاعات عن حالته الصحية| فيديو

الأربعاء - ١٤ يوليو ٢٠٢١

وجه الفنان هاني شاكر نقيب المهن الموسيقية رسالة إلى جمهوره، في أول ظهور عقب تعافيه من الوعكة الصحية التي مر بها خلال الأيام الماضية، معربًا عن سعادته برسائل الدعم التي تلقاها.

وأكد هاني شاكر في فيديو نشره عبر صفحته على موقع “انستجرام”، أن حالته الصحية في تحسن وأصبح بحالة جيدة، قائلا: “جمهوري الحبيب أنا بطمنكم الحمد لله بقيت أحسن، ربنا عدى الأزمة على خير بدعاكم، والفترة اللي جاية هتكون فترة نقاهة”.

وقال هاني شاكر: “إن شاء الله طول ما أنتم معايا ربنا مش هيجيب حاجة وحشة أبدا، أنا بس بطمنكم علشان الناس اللي بستظرف وتقول أخبار مش مظبوطة وبتخض ناس كتير وبتعمل قلق على السوشيال ميديا، حسبي الله ونعم الوكيل في الناس دي”.

وأكد: “كل سنة وأنتم طيبين، وعيد سعيد عليكم وعلى الأمة العربية والإسلامية، ومصر دايما بخير، وكل سنة وأنتم طيبين”.

View this post on Instagram

A post shared by Hany Shaker (@hanyshaker)

وعكة صحية

كان النجم الكبير قد اعتذر عن حفله بالأوبرا، الذي كان مقررًا له الخميس الماضي، خلال فيديو عبر حسابه على تويتر، قائلًا: «بعتذر جدا عن حفل اليوم وكان نفسي أشوفكم وأغني اللي انتوا عاوزينه، بس للأسف صحيت من النوم لقيت نفسي تعبان وعندي ضربات قلبي مش متظبطة، وجيت المستشفى عشان بعمل تحاليل وفحوصات، والدكتور قال لي لازم أفضل 48 ساعة في العناية المركزة».

وأضاف هاني: «بجد بعتذر من قلبى كان نفسى أكون معاكم النهاردة وإن شاء الله نحدد معاد قريب جدا للحفل لأن انتوا اللى بكون أسعد بكم وأشوفكم لأنكم بتدونى معنى وطعم للحياة»

وطرح النجم هاني شاكر مؤخرا أغنيته الجديدة التي تحمل اسم “لو سمحتوا” على موقع الفيديوهات يوتيوب، والتي يتعاون فيها مع الشاعر تامر حسين والملحن عزيز الشافعى والموزع جلال الحمداوى.


الكلمات المتعلقة‎


مواضيع ممكن تعجبك