تستمع الآن

صابرين عن حلا شيحة: «أكثر ما أزعجني العلاقة بينها وبين والدها»

الأربعاء - ٢٨ يوليو ٢٠٢١

كشفت الفنانة صابرين عن رأيها في موقف الفنانة حلا شيحة الأخير تجاه فيلم “مش أنا” للفنان تامر حسني، مشددة على أن موقفها كان غريبًا.

وأكدت صابرين أن موقف حلا شيحة وأزمتها الأخيرة شيء مريب وغريب، مؤكدة: “حسيت إن في حاجة غلط”، موضحة أن أكثر ما أزعجها في ما حدث هو علاقتها المتوترة مع والدها.

وتابعت صابرين: “الموقف الأخير لـ حلا كان غريبا وحسيت إن في حاجة غلط.. هي ممكن تكون حلا اتخبطت ونسيت التمثيل شوية، لكن عادت وقدمت عمل فني، وكل واحد فينا بييجي عليه فترة بيتخبط لكن اللي عملته أوفر شوية”.

وأوضحت: “لكن أكثر ما أزعجني العلاقة بينها وبين والدها.. ما ينفعش، هي حرة تتزوج لكن الأب والأم خط أحمر”، وذلك خلال لقاء مع لميس الحديدي، في “كلمة أخيرة”.

أزمة حلا شيحة

كانت حلا شيحة قد تبرأت من كليب «بحبك» للفنان تامر حسني، الذي تم طرحه ضمن فيلمهما الجديد «مش أنا»، وجمعها به في مشاهد رومانسية من أحداث الفيلم.

وقالت في منشور لها عبر «إنستجرام»: «انا اتفاجئت جدا ًبنزول كليب يجمع فيه مشاهد متفرقة من الفيلم و في ايام ذي الحجة ايام مباركة و خصوصاً بعد اخر بوست نزلته ووضحت فيه انا ايه».

وتابعت: «اتفاجئت اكتر خصوصا ًبعد وعد تامر حسني ليا وتأكيده انه حيحترم رغبتي و بعض الطلبات اللي طلبتها منه بكل احترام وود الصيف اللي فات و اكدلي انه حيحترم رغبتي».

وأضافت حلا شيحة: «بتكلم من قلبي الكليب ده ميرضيش ربنا و انا عيطت لاني شفت نفسي في المشاهد دي .. دي كانت زلة نتيجة ظروف مريت بيها و كلنا بنغلط ولازم نغلط علشان احنا بشر بس المصيبة اننا بنغفل و بننسى.. أنا مش حتكسف من حد انا تبت من المشاهد دي وهي لا تصح وأنا غلطت وبصلح و اهم حاجة ان ربنا يرضى عني لان في الاخر ده اللي حينفعنا”.


الكلمات المتعلقة‎


مواضيع ممكن تعجبك