تستمع الآن

شقيق ياسمين عبد العزيز: «البعض يهمهم علاقتي بأهلي تفضل متوترة»

الإثنين - ٢٦ يوليو ٢٠٢١

رد الفنان وائل عبد العزيز شقيق الفنانة ياسمين عبد العزيز على الأشخاص الذين ينتقدوه وينشرون الشائعات عنه وعن علاقته بشقيقته الفنانة المريضة.

وأكد وائل عبد العزيز أن البعض هدفه عدم تحسن العلاقة بينه وبين بأهله، وهم أطراف كثر يستهدفون زيادة التوتر، وذلك عبر حسابه الرسمي على “فيسبوك”.

وكتب وائل عبد العزيز: “أنا عادي ممكن اعمل بلوك لاي تطاول أو لجان أو أي حد يعدي حدوده أو اريح نفسي خالص واقفل الكومنتات بس ما هو الناس فاهمه ان في أطراف كتيره بتوقع باشاعات وكلام فاضي ويهمهم ان علاقتي باهلي تفضل متوتره لاغراضهم”.

وأكمل: “ده طول عمره بيحصل مش بس من اليومين دول عموما الموجه دي تعدي وعندي لقاء هرد فيه عالكل لان الظاهر ان الاحترام مينفعش مع ناس معندهاش ريحه الاحترام .. وياريت تسيبونا نشوف شغلنا”.

تطورات حالة ياسمين عبد العزيز

كان وائل عبد العزيز قد كشف عن تفاصيل وتطورات الحالة الصحية لشقيقته بعد أزمة صحية ألمّت بها قبل أسبوع.

وقال: «ياسمين حالتها مستقرة إلى حد ما، والأطباء قالوا إنها في خلال أسبوع أو 10 أيام تكون في بيتها الحمد لله»، مشيرًا إلى: «هي تعبانة ولسه محتاجين نطمئن عليها أكتر، لكن الحمد لله بدعاء الناس واهتمام الدكاترة بقت أحسن كتير».

وعما أُثير خلال الفترة الماضية عن دخولها في غيبوبة، قال: «في كلام إنها دخلت في غيبوبة، هي ما دخلتش في غيبوبة، هي دخلت عملية واليوم اللي بعده دخلت عملية تانية وإنك تعمل عمليتين ورا بعض مش حاجة سهلة ودخلت فترة العناية الأسبوع الي فات، واتنقلت من يومين لغرفتها لكن ممنوع عنها الزيارة وبتاخد أدويتها»


الكلمات المتعلقة‎


مواضيع ممكن تعجبك