تستمع الآن

حمادة هلال يتعرض للإصابة في وجهه خلال مقلب «رامز عقله طار» (فيديو)

الأحد - ٠٢ مايو ٢٠٢١

وقع الفنان حمادة هلال، يوم الأحد، في فخ الفنان رامز جلال ببرنامج مقالبه “رامز عقله طار”.

وسخر رامز جلال من ملابس حمادة هلال فور وصوله لمدينة الملاهي، قائلا: “إيه اللي أنت لابسه دا يا حمادة دا فاضله شوية ويبقى بيج رامي، ودا بنطلون دا ولا كلسون ولا إيه، دا عامل تسريحة تنتان، ونضارة دي ولا قرص تليفون ومشيته أكنه رايح فرح في الجيارة”.

وقال رامز جلال عن حمادة هلال: “أنا عاجنه وخابزه أوعوا تتخضعوا فيه هو مصدرلنا الوش البرىء الحنين وهو صايع ومش عاوز يبين وراكب في أي مصلحة، بدأ مطرب وعمله كام غنوة لحد ما عمل خميرة حلوة، هتقولي دايما دموع هقولك البنطلون مقطوع، هتقولي أنا لا مجنون ولا بطوح هقولك أمشي روح”.

https://twitter.com/ramezgalal/status/1388898797355421698?s=20

ودخل حمادة هلال، لخوض لعبة الـ “بينت بول”، وتعرض للضرب من رامز جلال، بطلقات قوية وأصيب في فمه بطلقة قوية أثارت غضبه وقال أنا مش عارف أتكلم وعندي تصوير.

وخلال تواجده في الكبسولة التي من خلالها يتم إرهاب الضيف باعتقاده أن الكبسولة ستسقط بهم، رفض حمادة هلال القفز إلى المياه في البداية، ثم أجبره رامز ومساعديه على القفز في حمام السباحة.

ويواصل النجم رامز جلال تقديم مُغامراته السنوية من خلال مقالبه، ويُقدم هذا العام برنامج “رامز عقله طار”، وﯾﺑدأ اﻟﻣﻘﻠب ﺑﺎﺳﺗﺿﺎﻓﺔ ﻓرﯾﻖ اﻟﺑرﻧﺎﻣﺞ ﻷﺣد ﻧﺟوم اﻟﻔن أو اﻟرﯾﺎﺿﺔ أو اﻹﻋﻼم، حيث يتم ﺗوﺻﯾله إﻟﻰ ﻣﻛﺎنٍ ﻣﺎ في مدينة الرياض، حيث يتعرض لمغامرة غير متوقعة، ومن هنا ﺗﺑدأ اﻹﺛﺎرة واﻟرﻋب ﻟﻠضيف، ما يُزيد من فزعه وخوفه.

برنامج رامز جلال “رامز عقله طار” يعرض يومياً عقب مدفع الإفطار مُباشرة على “MBC مصر” الساعة 6:30 مساءً، ويُعاد على “MBC مصر” 12:00 منتصف الليل.


الكلمات المتعلقة‎


مواضيع ممكن تعجبك