تستمع الآن

أحمد سعد لـ سمية الخشاب: «بلاش حركات من تحت لتحت.. معنديش مشكلة معاكي» | فيديو

الأربعاء - ٠٥ مايو ٢٠٢١

تحدث الفنان أحمد سعد عن كواليس ظهوره في حفل زفاف “موسى وحلاوتهم” ضمن أحداث مسلسل “موسى” من بطولة الفنان محمد رمضان ويعرض ضمن مسلسلات رمضان 2021.

وأشار أحمد سعد إلى أنه كان سيشعر بحزن كبير إذا لم يتم دعوته لحفل الزفاف، موضحا في تسجيل صوتي لـ”MBC تريندنج”: “كنت هزعل منه لو مكنش عزمني لأن أنا عادي، ومحمد رمضان كلمني وقالي تيجي تغني وردود الفعل ضحكتني جدًا”.

وتابع أحمد سعد: “اليوم كان عادي وقابلت سمية الخشاب وقابلتها وهزرنا وضحكنا، لكن هي نزلت بوست على (انستجرام) وقالت على وجودي رزق وجاله ومحصلش أنا روحت بالحب مأخدتش أي فلوس عشان بحب محمد رمضان وليا نجاحات كتير معاه”.

وعن صور نشرتها سمية الخشاب بعد عرض الحلقة وأحدثت ضجة لأن الجمهور ربط بينها وبين ظهور سعد، قال: “بلاش حركات من تحت لتحت، هنفضل طول عمرنا نعملها عشان الناس تشوف حاجات وحشة”.

واستطرد: “لكن وجدتها نزلت صورة وحشة ليا، وهل هنفضل نعمل حاجات من تحت لتحت؟ أنا مبفكرش بالطريقة دي أنا بفكر بشكل عملي أنا راجل خاطب وبحب خطيبتي ومعنديش مشكلة مع سمية الخشاب”.

View this post on Instagram

A post shared by MBCTrending (@mbctrending)

يذكر أن مسلسل “موسى” يقوم ببطولته: محمد رمضان، محمد عز، منذر رياحنة، سمية الخشاب، عارفة عبدالرسول، رياض الخولي، هبة مجدي، تارا عماد، صبري فواز.


الكلمات المتعلقة‎


مواضيع ممكن تعجبك