تستمع الآن

بعد هجومه عليه.. محمد فؤاد يرد على حلمي بكر: «اللي حصل تجاوز ولو أنت مين ما هعديهولك»

الأربعاء - ٠٦ يناير ٢٠٢١

انطلق خلاف بين الموسيقار حلمي بكر والفنان محمد فؤاد بعد طرح الأخير أغنيته «في الحفلة» التي تنتمي لنوعية أغاني المهرجانات وتعاون فيها مع صناع هذا النوع من الموسيقى وهو  الذي عكف حلمي بكر على مهاجمته خلال الفنترة الماضية.

وقال حلمي بكر في تصريحات صحفية لمحمد فؤاد: «انت بِعت نفسك بالرخيص، وبعد كده هتعيط، انت دلوقتي مش حاسس بحاجة لكن بكرة العياط هيملى المكان تحت رجليك».

لكن محمد فؤاد رد على تصريحات حلمي بكر في مداخلة مع الإعلامي سيد علي في برنامج «حضرة المواطن»، قائلًا: «يا أستاذ حلمي شد حيلك في وفاة أخوك، وأنت أخ كبير وشوف أنت عايز إيه وإحنا هنعملهولك، ولكن كلامنا هيتأجل بعدين، لما تروق، وهقول لك مش هعدي الموضوع سهل، وأوعى تفتكر محمد فؤاد عند الأمور دي ممكن يكون سهل، لكن لما تفوق ولما تكون رايق جدًا، لأن اللي كتبه امبارح تجاوز لا يغتفر، ولو انت مين ما هعديهولك إن أنت تقول كلمة زي دي إن حد يتناقش معاك في أعمالك اللي كل يوم 5 و6 أعمال يومية طبعًا، ده أنا عمري ما سمعت لك أغنية».

وكان الفنان محمد فؤاد طرح أغنية سينجل جديدة بعنوان «في الحفلة» عبر قناته الرسمية على موقع «يوتيوب»، من كلمات دبل زوكش، وألحان علاء فيتى، وتعتبر الأغنية لونا جديدا ومختلفا غير أعمال فؤاد السابقة وهى أول أغنية لمحمد فؤاد في عام 2021.


الكلمات المتعلقة‎


مواضيع ممكن تعجبك