تستمع الآن

وفاء عامر لـ دينا الشربيني بعد شائعات الانفصال: «بلاش تقعد مع حد ضعيف»

الأربعاء - ٠٩ ديسمبر ٢٠٢٠

وجهت الفنانة وفاء عامر رسالة للفنانة دينا الشربيني بعد عدة شائعات تم تداولها في الفترة الأخيرة حول انفصالها عن الفنان عمرو دياب.

وقالت وفاء عامر في لقائها مع الإعلامية لميس الحديدي في برنامج «كلمة أخيرة» على قناة ON E، عن دينا الشربيني: «فنانة مهمة وكبيرة وبريق عينيها بيعجبني ومبدعة وجدعة».

وأشارت وفاء عامر إلى الرسالة التي وجهتها سابقًا لدينا الشربيني عبر «إنستجرام»، وقالت فيها: «انت موهوبه و ممثلة شاطرة ربنا معاكي و مبدعة ربنا معاكي يا جدعة – لقيتني عايزة أكتب كده»، مؤكدة «ناس كتير خلطوا حاجات بحاجات مش عاوزة أقول أسماء، بس لقيت نفسي عاوزة أقول كده لنجمة كبيرة هتكون حاجة في يوم من الأيام».

وأكدت وفاء عامر في رسالة جديدة لـ«دينا»: «لو هي ضعيفة بلاش تقعد مع حد ضعيف لازم تقعد مع حد قوي يقوي قلبها».

يأتي هذا بعد رسالة مشابهة من أسما شريف منير عبر حسابها الخاص على «فيسبوك» قالت فيها: «نفسي اعرف المصدر قليل الاصل اللي بيحكي للصحافة ادق التفاصيل اللي بين عمرو دياب و دينا واضح انه قريب و مش بيصون العيش و الملح، عيب، البيوت اسرار».

وتابعت: «ربنا يبعد عنا الناس دي يا رب، النجوم علي فكرة بشر عادي بيتخانقوا و بيخرجوا عن شعورهم.. و اللي بيكتب خبر يفضح في حد كده ايه احساسك؟ انت/انتي مش فاكرين انه ذنب، كله عقابه عند ربنا (الستار).. البشر بقي مرعب بجد والله».


الكلمات المتعلقة‎


مواضيع ممكن تعجبك