تستمع الآن

بسنت شوقي تكشف عن إصابتها بـ«كورونا».. توجه اعتذارًا لهؤلاء

الخميس - ١٧ ديسمبر ٢٠٢٠

كشفت الفنانة بسنت شوقي عن إصابتها بفيروس كورونا المستجد “كوفيد 19″، مشيرة إلى أنها لا يظهر عليها أية أعراض.

وقالت بسنت شوقي عبر صفحتها على موقع “فيسبوك”، إنها أصيبت بكورونا لكنها لا تعاني من أي أعراض، مؤكدة: “أنا للأسف إيجابي، الحمد لله أنا معنديش أعراض، بس مع ده بردو أنا حاملة للفيروس”.

وتابعت: “ياريت أي حد اختلط بيا قريب ياخد باله وياخد احتياطاته ويتابع صحته أول بأول لأن فيه ناس كتير معندهمش أعراض أو أعراض بسيطة جدًا، ويا ريت تاخدوا فيتامين سي وزنك وتأكلوا كويس وتشربوا كتير وتاخدوا بانادول وهكذا، آسفة جدا لو اتسببت لأي إزعاج لأي حد من المخالطين”.

كانت بسنت شوقي قد شاركت في دراما رمضان 2020 خلال مسلسل “ونسني”، من بطولة: محمود الليثي، وأحمد سلطان، وسارة درزاوي، وحازم إيهاب، ومن تأليف تامر فرج وإخراج رامي رزق الله.

واحتفلت بسنت شوقي قبل شهر بعيد ميلاد خطيبها الفنان محمد فراج الـ38، بمفردهما وسط الخضرة والطبيعة.

ونشرت صورًا ومقاطع فيديو عبر حسابها الشخصي على «فيسبوك» من أحد الأماكن في الفيوم، مع محمد فراج وهما يستمتعان بالوقت وسط الطبيعة الخضراء، وكتبت معلقة: « كل سنة و أنت الدفء، يا رفيقى… يا أنيسي».

وكانت شائعات تم تداولها حول خلاف بين الثنائي خلال فعاليات الدورة المنتهية من مهرجان الجونة السينمائي، والتي نفاها محمد فراج، موضحًا في لقائه مع الإعلامية منى الشاذلي: « اللى حصل كنا داخلين متأخرين جدا، وعاوزين نشوف الفيلم وسامعين المزيكا بتاعته بتبدأ وكنا هنتصور بس على السجادة بسرعة وفعلا اتصورنا سوا وبعد كده هي هتتصور لوحدها ومن لخمتها رميت الموبايل عشان تعرف تتصور».


الكلمات المتعلقة‎


مواضيع ممكن تعجبك