تستمع الآن

أول ظهور لبشرى مع زوجها بعد عقد قرانها في عيد ميلاد محمد زيدان

الإثنين - ١٤ ديسمبر ٢٠٢٠

ظهرت الفنانة بشرى مع زوجها سالم هيكل، بعد ساعات من عقد قرانهما، في حفل عيد ميلاد لاعب منتخب مصر السابق محمد زيدان.

ونشرت زوجة محمد زيدان عبر صفحتها على موقع “انستجرام”، صورا لبشرى مع زوجها سالم هيكل، مؤكدة أنا يوم زواجهما هو نفس يوم احتفال زيدان بعيد ميلاده.

كانت الفنانة بشرى قد احتفلت بعقد قرانها في منزلها بحضور عدد من زملائها وأصدقائها المقربين إلى جانب أفراد عائلتها.

ونشرت بشرى صورة لها ولعريسها وكتبت عبر حسابها الرسمي: «الحمد لله الذي تتم بنعمته الصالحات».

كانت الفنانة بشرى قد احتفلت بخطوبتها الشهر الماضي، خلال فعاليات مهرجان الجونة السينمائي، حيث انتشر مقطع فيديو للمفاجآة التي دبرها خطيبها.

وظهر الفنان خالد الصاوي يصطحب بشرى في ختام مهرجان الجونة، حيث احتشد حولها الفنانين والعاملين في المهرجان وهي لا تستوعب ماذا يحدث وتسأل من حولها عن سبب التجمع؟، حتى فاجأها خطيبها وسط الزحام وهو ينحني على ركبته ويقدم لها خاتم الخطوبة.

وقالت بشرى في مداخلة مع وائل الإبراشي في برنامج «التاسعة»: «مش بس الأستاذ خالد الصاوي ده كمان شريف رمزي عن بعد ومجموعة كبيرة من زمايلي الفنانين الللي اتفاجئت بيهم وهم بيصطحبوني من ورا المسرح بعد ما انتهيت من الكلمة بتاعتي وحضور الاحتفال، ولقيت مجموعة العمل بتاعتي بتشدني على مكان فافتكرت إن فيه حد جراله حاجة أو وقع عالسجادة الحمرا لأنه ده حصل من يومين مع منتجة أمريكية ووديتها المستشفي».

وتابعت: «أخدوني وأنا مش فاهمة إيه اللي بيحصل واستقبلني خالد الصاوي ولقيته بيسألني أسئلة ولقيت فيه حركة مش مفهومة بالنسبة لي، وأنا قبل كده في الكواليس أكثر من صحفي بيبعتولي حاجات وبقول لهم إيه الكلام الغريب ده وأنا دماغي كلها في الشغل وفي المهرجان، وخطيبي هو كمان صديق طفولة وموجود بحياتي بشكل أو بآخر وعائلتي كلها تعرفه فبالنسبة لي مفيش حاجة غريبة يعني».


الكلمات المتعلقة‎


مواضيع ممكن تعجبك