تستمع الآن

الظهور الأول لتامر حسني مع زوجته بسمة بوسيل بعد إنهاء خلافهما.. صور

الأحد - ٢٢ نوفمبر ٢٠٢٠

انتشرت صور للفنان تامر حسني مع زوجته بسمة بوسيل في أول ظهور للثنائي بعد أزمة خلافهما التي وصلت إلى صفحات مواقع التواصل الاجتماعي وانتهت أيضًا عليها.

تامر حسني

الصور كانت من حفل الفنان تامر حسني الأخير يوم الجمعة الماضي في أحد التجمعات السكنية الخاصة الجديدة في مدينة الشيخ زايد، بحضور عدد كبير من النجوم من بينهم، حلا وهنا شيحة، محمد مكاوي، محمد الشرنوبي، اللاعب محمد زيدان.

بسمة بوسيل

 

تامر حسني

وأنهى الفنان تامر حسني الخلافات مع زوجته بسمة بوسيل، والتي وصلت إلى قرار الطلاق، معاتبًا إياها على نشر تفاصيل حياتهم الشخصية عبر السوشيال ميديا ومؤكدًا على حبه لها وحرصه على علاقتهما.

تامر حسني

وكتب «حسني»: «بسمة حبيبتي.. للأسف أنتي مفكرتيش كويس وسلمتي ودنك لشر السوشيال ميديا عشان كام تعليق كلامهم فارغ، نسوكي إنك عرفتيني وأنا مشهور ودي طبيعة شغلي اللي عرفتيني وحبيتيني بيها، إزاي وصلوكي للزعل والبُعد فترة».

واستكمل الفنان: «المهم أنا مش هزعل منك، ولا يرضيني زعلك، إنتي حبيبتي وأم ولادي، وأنا ضهرك وسندك مهما حصل، بس اللي عايز أقوله، لعل نكون سبب خير في توعية ناس كتير».

واستطرد تامر حسني: «بيننا حب غالي وحياة كريمة، وأولادنا وبيتنا أغلى ما فيها، متهورة بس بحبك».

وقررت «بسمة» الرد على زوجها، بالطريقة ذاتها، إذ أعادت نشر اعتذار زوجها تامر حسني، عبر خاصية القصص المصورة لحسابها على “إنستجرام”، معلقة عليها: «فعلًا اتهورت.. بس عشان بحبك.. أسفة»، وذلك بعدما وصفها «تامر»، بالتهور في رد فعلها.


الكلمات المتعلقة‎


مواضيع ممكن تعجبك