تستمع الآن

منة فضالي: «مفيش حد وقف جنبي.. وأمر بأسوأ فترات حياتي»

الثلاثاء - ١٣ أكتوبر ٢٠٢٠

كشفت الفنانة منة فضالي عن مرورها بظروف نفسية صعبة خلال الفترة الحالية، مشيرة إلى أن ما زاد من صعوبتها هو مرض والدتها الأخير.

ونشرت منة فضالي صورة مع والدتها وذلك عبر صفحتها الرسمية على موقع “انستجرام”، معربة فيها عن حزنها نتيجة مرض والدتها الأخير، قائلة: “طول عمري مفيش حد وقف جنبي ولا استحملني ولا شالني في أزماتي ولا حبني غير أمي كلهم وقت مؤقت وبس”.

وقالت منة فضالي: “حفضل أقول كده لحد ما أموت.. معنديش أغلى منها في الدنيا ربنا يشفيكي ويخف من عليك ويطولي بعمرك أنا من غيرك والله ولا حاجة ويجعل يومي قبل يومك”.

وأضافت: “شكرًا للناس اللي سألت وأسفة إني مبردش على حد، الضربات من كل حتة ربنا اللي يعلم بالواحد، للأسف بمر بأسوأ مرحلة في حياتي بس ربنا كبير، ومش معني إني بضحك أو بنزل صور أكون مبسوطة بالعكس، أحيانًا الواحد بيعمل كل حاجة عكس علشان محدش يشمت.. في الآخر اقول الحمد لله”.

وتشارك منة فضالي في بطولة فيلم “زنزانة 7″، من بطولة: أحمد زاهر، ونضال الشافعي، وأحمد التهامي، وإيهاب فهمي، ومدحت تيخة، ومنة فضالي، وعبير صبري، ومايا نصري، وإيمي إسلام، ومصطفى هريدي، وتأليف حسام موسى، وإخراج إبرام نشأت.

 

View this post on Instagram

 

البرومو الرسمي لفيلم #زنزانه_٧ يوم ١٦/٩ في جميع دور العرض السينمائي في مصر و يوم ١٧/٩ في في كل الوطن العربي يارب ارزقنا النجاح و التوفيق من عندك يارب #فيلم #زنزانه_٧ #احمد_زاهر #نضال_الشافعي #مايا_نصري #منه_فضالي #عبير_صبري #مدحت_تيخا #ايهاب_فهمي #احمد_التهامي #تاليف #حسام_موسي #اخراج #ابرام_نشات #استايليست #مني_الزرقاني #انتاج #الجذور #ايمن_يوسف

A post shared by Ahmedzaherofficial1 (@ahmedzaherofficial1) on


الكلمات المتعلقة‎


مواضيع ممكن تعجبك