تستمع الآن

محمود العسيلي يفاجئ الجمهور بقصة مع تامر حسني منذ الطفولة: «كنا في مدرسة ابتدائي واحدة»

الخميس - ٢٧ أغسطس ٢٠٢٠

فاجأ الفنان محمود العسيلي الجمهور بقصة منذ الطفولة استعادها مع الفنان تامر حسني، حيث سرد تفاصيل تزاملهما سويًا في المدرسة الابتدائية والتي تفاجأ بها تامر حسني نفسه عندما حكاها له.

وقال «العسيلي» عبر «إنستجرام»: «هحكي قصة محدش يعرفها خالص، حتى تامر مكانش مجمع أن الشخص ده أنا، لحد ما فكرته ومات مالضحك.. كنا في مدرسه واحده أنا وتامر، وأنا كنت في سنه خامسه ابتدائي وتامر كان التلميذ اللي مسؤل عن عروض حفلات التخرج، وكان هيغني ويعمل عرض استعراضي كبير، و جابوله ٤ أصوات عشان يختار منهم حد يغني معاه، بس كنا بنغني انجليزي، واخترني أنا عشان أشارك في العرض، وكنت فرحان اوي».

وتابع: « الفكرة من الموقف أن تامر نفس الشخص و نفس القلب اللي قابلته من أيام المدرسه لحد دلوقتي، وعايز أقوله أني أنا برضه فرحان نفس الفرحة ومتشرف باختيارك ليا لمشاركتك الأغنيه العسل دي، وإحنا كبار ومحققين أحلامنا، بالمناسبه أنت بجد مخرج جامد يا تيمو .. يارب الأغنيه تعجبكم .. (اختراع)».

‫وينتظر محمود العسيلي وتامر حسني عرض فيديو كليب جديد يجمعهما، وذلك غدًا الجمعة، بعنوان «اختراع» من إخراج الفنان تامرحسني، وهو من كلمات الشاعر أحمد راؤول ومن ألحان الفنان أحمد زعيم، توزيع ومكساج الموزع وسام عبد المنعم، وتم تنفيذ ماستر الأغنية مع الموزع جلال الحمداوي.


الكلمات المتعلقة‎


مواضيع ممكن تعجبك