تستمع الآن

فيفي عبده: «اتكهربت جامد في مقلب رامز جلال وهرفع قضية»

الثلاثاء - ٢١ أبريل ٢٠٢٠

كشفت الفنانة فيفي عبده عن كواليس حلقتها مع الفنان رامز جلال في برنامج المقالب «رامز مجنون رسمي»، مشيرة إلى أنها تنوي رفع قضية بسبب المقلب.

وظهرت فيفي عبده خلال بث عبر صفحتها على مواقع التواصل الاجتماعي، تحدثت في عن مقلب رامز جلال في رمضان 2020، قائلة: «انا اتكهربت جامد جدًا من رامز جلال».

وتابعت: «هعمله قضية السنة دي على حلقتي وعلى الكهرباء اللي حسيت بيها، وأنا رفضت أطلع السلم غير بعد نصف ساعة وقلت كل لما امشي خطوة يطلعلي مقلب وقلت مش هطلع».

وأضافت فيفي عبده: «لما خلصت مكنتش عارفة أنا بعمل ايه؟، عارفين حلاوة الروح اللي بتخلي الواحد بيعمل حاجات مش عارف بيعملها ليه؟».

كانت قناة «إم بي سي» مصر، قد طرحت الإعلان الرسمي لبرنامج المقالب «رامز مجنون رسمي»، والذي يقدمه الفنان رامز جلال على شاشتها خلال شهر رمضان المقبل.

وقال رامز في بداية البرومو، إنه يستهدف كسر الحاجز الذي كان يضعه دائما أمام ضحاياه من الفنانين والشخصيات العامة، قائلا: «السنة ديه هتكون سنة المواجهة.. واللي هيعقرب هيكهرب».

وظهر في البرومو الدعائي عددا كبيرا من نجوم الفن والرياضة وهم: ياسمين صبري وعلي معلول ومحمود كهربا ونبيلة عبيد وريهام عبد الغفور وفيفي عبده ومحيي إسماعيل وطارق حامد وعبد الباسط حمودة وبدرية طلبة وحمو بيكا وغادة عادل وبوسي ودينا وياسمين رئيس وحسن شاكوش.

وتضمن الإعلان لقطات من الحلقات تضمنت سباب وشتائم وتهديد وصراخ من الضيوف، عقب المقلب الذي يتعرضون له من رامز.a


الكلمات المتعلقة‎


مواضيع ممكن تعجبك