تستمع الآن

«أتمنى من ربنا تكون التالتة تابتة».. أول تعليق من محمود العسيلي بعد عقد قرانه على أمنية عبد المنعم

الأربعاء - ٠٨ يناير ٢٠٢٠

قام النجم محمود العسيلى بنشر صورا جديدة لاحتفاله بعقد قرانه، على خبيرة التجميل أمنية عبد المنعم، بمدينة الإسكندرية، عبر حسابه على “إنستجرام”.

وقال العسيلى تعليقا على الصور: “تبات ونبات، الفستان الأبيض، إحساسك ايه النهاردة، الليلة وأخيرًا فرحة، أغاني عملتها من أول ما ابتديت لغاية النهاردة باتكلم فيها عن العيلة والاستقرار والحب والعيال.. كل أغنية فيهم بتتكلم عن موقف جميل وأسلوب حياة كنت بأحلم إنى أعيشها وفعلاً حاولت في تجربتين جواز إني أشوف الحياة اللي أنا بحلم بيها تتحقق على أرض الواقع ولكن للأسف التجربتين مانجحوش.. والفشل مش لازم يكون معناه إن حد وحش..لا ..هو بيكون تقصير من الطرفين وبيكون بجد قدر ونصيب”.

https://www.instagram.com/p/B7D9CXjBPGo/

وتابع العسيلى: “الفشل عمره ما كان عيب بس الكارثة الحقيقة اللي ناس كتير بتعملها فهي الاستمرار في الفشل والتصميم على التعاسة عشان ظروف خارجية أو وهمية مالهاش علاقة بالاتنين اللي عايشين في الدوامة وخلاص بيغرقوا.. أنا رفضت أعيش تعيس وهافضل أدور عن السعادة اللي كتبتها في الأغاني بتاعتي وأتمنى من ربنا سبحانه وتعالى إني أكون لقيتها فعلا وتكون التالتة التابتة”.

يذكر أن هذه الزيجة الثالثة للمطرب محمود العسيلي، الذي أعلن العام الماضي عن طلاقه من زوجته السابقة.

سبق لـ”العسيلي”، أن تزوج من نرمين فؤاد ابنة رجل الأعمال فؤاد قاسم في 2008، وأنجب منها ابنه الوحيد “علي”، الذي يبلغ من العمر 9 سنوات، وتزوج عام 2015 من نادين الملا.

والعسيلي، الذي يرفض في كثير من الأحيان الحديث عن تفاصيل حياته الشخصية، أكد أن انفصاله عن زوجته السابقة يأتي “بسبب بحثه عن السعادة”. كما عزا الأمر إلى طبيعة شخصيته الكثيرة التقلُّب.

يذكر أن العسيلي، ومنذ لقائه بزوجته الحالية، بات ينشر عدداً كبيراً من الصور التي تجمعهما، قبل أن يكشف في النهاية عن ارتباطهما.


الكلمات المتعلقة‎


مواضيع ممكن تعجبك