تستمع الآن

ريهام حجاج ترد على الهجوم عليها بعد زواجها من طليق ياسمين عبدالعزيز: بلاش تفاهة مفيش راجل بيتسرق

الأربعاء - ٢٣ يناير ٢٠١٩

ردت الفنانة ريهام حجاج، على الانتقادات التي تعرضت لها، منذ إعلان زواجها من طليق الممثلة ياسمين عبدالعزيز، عقب يومين من عيد ميلاد الأخيرة.

وقالت “ريهام” عبر حسابها الرسمي على موقع تبادل الصور والفيديوهات “إنستجرام”: “الناس التافهة اللي اجتهدت علشان تطلع صورة قديمة لكتب كتابي من مجلة، وتنشىرها على أنها شيء ممكن يضايقنب، أحب أقولكم إطلاقا”.

وأضافت: “كل محاولات التشوية اللي عمالة تحصل لواحدة اتجوزت على سنة الله ورسوله من راجل مطلق أصلا، أن دلت على شيء، فتدل على مرض النفوس، ونصيحة للستات الفاضية، مفيش راجل بيتسرق، الناس بتتحوز وتتطلق عادي، وكل شيء قسمة ونصيب”.

وتابعت: “بلاش تفاهة، لو كل واحد طلع صورته من 15 عامًا، هيلاقي شكله اختلف عادي، خاصة صور الأفراح اللي فيها 3 كليو مكياج، بس المهم الجوهر، وأنا معنديش حاجة انكسف منها، والي حاصل ده مش شيء غير تفاهة وحقد، علشان ده جواز، اللي ناس بتباركلي عليه”.

واختتمت: “كفاية هري وصحافة صفرا”، موجهة الشكر لمن هنأها بزواجها، معلنة عن مسلسلها “كارمن” المقرر عرضه يوم 10 فبراير المقبل.

يذكر أن بعض رواد موقع التواصل الاجتماعي، كانوا قد تداولوا صورة لريهام حجاج بصحبة زوجها السابق المصور اللبناني محمد مكاوي، الشهير بـ “ميكي” قبل 10 سنوات، وقبل دخولها للوسط الفني.


الكلمات المتعلقة‎


مواضيع ممكن تعجبك