تستمع الآن

شاهد.. أول تعليق من مي حلمي على إلغاء زفافها

الثلاثاء - ٢٣ أكتوبر ٢٠١٨

علقت الإعلامية مي حلمي على واقعة إلغاء حفل زفافها من الفنان محمد رشاد، قبل إقامته بساعات، قائلا: “شكرًا لكل الناس اللي بتحبنا والزملاء اللي اطمنوا عليّ وسألت عني”.

وقالت مي في بيان عبر صفحتها على “انستجرام”، قائلة: “أنا مجاليش جلطة الحمد لله، ولا الكلام ده، مجرد ضغط نفسي وانسداد في الشعب الهوائية بقالي كام يوم.. أكيد بسبب اللي حصل وده وارد بين أي طرفين، ومشاكل حياتنا الشخصية تخصنا لوحدنا”.

وتابعت: “إحنا قادرين نحلها بكافة الطرق لأنها حياتنا إحنا، وكشخصيات عامة محدش له يدخل ويتكلم ويحلل ويقول ضريبة الشهرة (لأ) حياتنا الخاصة مش للشهرة”.

مي حلمي بفستان الزفاف قبل إلغاء الفرح

وأضافت: “مش هطلب منكم غير الكلمة الطيبة، وياريت نتعلم من الأمثال اللي ليها حكمة.. العروسة والعريس والجري للمتاعيس، في الآخر كل اللي داخل خارج البصلة وقشرتها، عمركم شفتوا بصل من غير قشر؟ مش هينبكم غير أن كل اللي قال كلمة وحشة هتقعد له، وهيبقالنا الحلو كله”.

كان عدد كبير من معجبي الفنان محمد رشاد والإعلامية مي حلمي، قد فوجئوا بإلغاء حفل زفافهما قبل انعقاده بدقائق، حتى بعد إقامة جلسة تصوير لمي بفستان الزفاف.

وقبل الفرح بدقائق، وقع الأمر بمثابة الصدمة على المدعوين بإلغاء حفل الزفاف وسط حيرة من جميع الحاضرين، حيث تساءل البعض عن السبب وراء ذلك؟، خاصة أن مي التقط الصور الخاصة بالزفاف بالفستان قبل أن تختفي عن الأنظار.

 

View this post on Instagram

 

ممكن دعوه حلوه ….🙏 #بتاعت_الراديو

A post shared by Mai Helmy (@maihelmy.official) on


الكلمات المتعلقة‎


مواضيع ممكن تعجبك