تستمع الآن

ياسمين صبري عن فستان مهرجان “الجونة السينمائي”: تعرضت للخداع

الخميس - ٢٨ سبتمبر ٢٠١٧

لم يلق الفستان الذي ظهرت به الفنانة ياسمين صبري، قبولا كبيرًا بين معجبيها، حيث ظهرت بفستان ذهبي من تصميم يوسف الجسمي، وهو أحد أشهر المصممين العالميين، والذين يتعاملون مع نجمة تليفزيون الواقع “كيم كارداشيان”.

وحرصت ياسمين صبري على الرد على استفسارات معجبيها وكشفت عن أزمة حدثت أدت إلى ارتدائها ذلك الفستان غير المرغوب فيه، وذلك في رسالة عبر صفحتها الرسمية على موقع تبادل الصور “انستجرام”.

وقالت: “أنا طلبت من الستايلست بتاعتي ديزين تاني من Jasmiko وهي بعتتلي الذهبي وضحكت عليّ كأنه custom made واكتشفت أنها كدبت، وأن هي مطلبتش اللي أنا عايزاه، وطلبت من الـ collection بتاعه”.

واستطردت: “ده اللي أنا قصدته بإن الفستان مكانش عاجبني لأنه مش ده اللي أنا طلبته لأن الستايلست كدبت عليا وجابتلي حاجة تانية”.

واختتمت رسالتها قائلة: “أنا بحب يوسف الچاسمي وبحب تعامله وهو مصمم عالمي ولي الشرف إني أكون بنقي فساتيني من عنده، وانتظروا فستان الختام منه”.

كان مهرجان الجونة السينمائي قد انطلق، مساء الجمعة الماضية، حيث أعلن أسماء أعضاء لجان تحكيم مسابقاته الثلاثة للدورة الأولى، التي تقام في الفترة من 22 إلى 29 سبتمبر، وتضم “مسابقة الأفلام الروائية الطويلة” و”مسابقة الأفلام الوثائقية الطويلة” و”مسابقة الأفلام القصيرة” مخرجين ومنتجين وممثلين عالميين ومحليين محترفين.

وشارك في حفل الافتتاح، عددًا كبيرًا من النجوم منهم: إلهام شاهين، هالة صدقي، نيللي كريم، والمخرج خالد يوسف، وباسم سمرة، وميس حمدان، وأروى جودة، ورزان مغربى، وجمال سليمان، والمخرج يسري نصر الله، بجانب عدد آخر من النجوم.

— فستان حلقة عمرو أديب أمس من تصميم العالمي @yousef_aljasmi انا طلبت من الستايلست بتاعتي ديزين تاني من Jasmiko وهي بعتتلي الذهبي وضحكت عليا كأنه custom made و اكتشفت انها كدبت وان هي مطلبتش ال انا عايزة و طلبت من ال collection بتاعه. وده ال انا قصدته بإن الفستان مكانش عاجبني لانه مش ده ال انا طلبته لان الستايلست كدبت عليا وجابتلي حاجة تانية. معلومة: انا بحب يوسف الچاسمي و بحب تعامله وهو مصمم عالمي ولي الشرف اني أكون بنقي فساتييني من عنده. و انتظروا فستان الختام من @yousef_aljasmi 💕 #سوء_تفاهم

A post shared by Yasmine Sabri (@yasmine_sabri) on


الكلمات المتعلقة‎


مواضيع ممكن تعجبك