تستمع الآن

شاهد بالصور.. مسلسل جديد يجمع أكرم حسني وأحمد أمين

الأربعاء - ٢٧ سبتمبر ٢٠١٧

أعلن الفنان أكرم حسني، توقيع عقد مسلسل “الوصية” مع الفنان أحمد أمين، من تأليف أيمن وتار ومصطفى حلمي، وإخراج خالد الحلفاوي.

ونشر أكرم صورًا للحظة توقيع عقد المسلسل الجديد المقرر عرضه في شهر رمضان المقبل، عبر صفحته الرسمية على موقع “فيسبوك”، مؤكدًا أن المسلسل يضم مجموعة كبيرة من النجوم سيعلن عنهم لاحقًا.

وعلق أكرم على الصور، قائلا: بقالي أكتر من سنتين متابعه ومعجب بشغله جدا وباجتهاده ومذاكرته وحرصه على تقديم حاجة جديدة.. ودايمًا عندي إحساس إننا لو اشتغلنا مع بعض هانقدم حاجة حلوة ومتعوب عليها وكتير اتكلمت معاه عن ده”.

وتابع: “النهاردة أنا فخور أن أحمد أمين وقع عقد مسلسل الوصية، واللي هنشترك مع بعض فيه ومعانا مجموعة كبيرة من النجوم هانعلن عنهم بمجرد التوقيع، فخور بالحماس اللي عندنا كلنا عشان نطلع عمل فني يحترمكوا”.

كما رد الفنان أحمد أمين على تدوينة أكرم حسني، قائلا: “دعواتكم أكون عند حسن ظنكم.. وحسن ظن الراجل اللي كان دايمًا أول واحد ينصحني، وأول واحد يشجعني والنهاردة بعمل معاه أول مسلسل مع صديقي الجميل أكرم حسني”.

وتابع: “المسلسل رمضان اللي جاي إن شاء الله، وبالنسبة للصورة بتاعة البوسة والله والله أن البوسة دي كانت في سياق الدراما”.


الكلمات المتعلقة‎


مواضيع ممكن تعجبك