تستمع الآن

كلاكيت.. رضيعة مي كساب وأوكا تتعرض لإصابة خطيرة

الإثنين - ١٣ مارس ٢٠١٧

تعرضت فريدة أبنة الفنانة مي كساب والفنان الشعبي أوكا والتي لم تتجاوز الثلاثة أشهر، لكسر في عظمة الترقوة بعد أن سقطت من أعلى الكرسي.

ووفقا لما نقلته فريدة الخادم عبر برنامج “كلاكيت”، سردت مي كساب قصة ما حدث قائلة: “إمبارح كنت شايله فريدة مشيت بيها بالضبط متر من الريسيبشن للجنينة كنت عاوزة أقعدها في الشمس راحت أيد الكرسى مفكوكة ووقعت ع الأرض عشت أسود يوم فى حياتى كنت حاسة كأني مجرمة مذنبه قلبي مش قادره أوصف عامل أزاي عينيه ما بتنشفش من الدموع عندها كسر في عضمة الترقوة”.

ما كنتش عاوزه اكتب اي حاجه ولا أتكلم بس اتعودت إنكم جزء مني بافرغ اللي جوايا معاكم وبافرح بكلامكم الحلو اللي بيديني كل ا…

Geplaatst door Mai Kassab op dinsdag 7 maart 2017

 وأضافت مي كساب “دى هتستحمل إزاى هانام ازاى الليل هيعدى علينا ازاى بس ألف حمد وشكر لله عدى الليل وربنا رحمته واسعة الحمد لله قل لن يصيبنا إلا ما كتب الله لنا ربنا يحفظ اولادنا الضنا غالى قوى الله يرحمك يا امى ربنا يقوى كل الأمهات والأبهات على تربيه ولادهم والحفاظ عليهم ربنا يقدرنى ويحفظلى بنتى ويخفف عنها الالم بصتلى بصه امبارح بالدنيا كلها كأنها بتتكلم وبتقول لا يا ماما ما تعيطيش أنا هابقى كويسه ربنا يحفظك يا نور عين ماما ربنا يرزق كل مشتاق”.

وتفاعل محبي ومتابعي مي كساب مع الواقعة، معربين عن تعاطفهم الشديد معها، لتقوم بنشر بوست أخر تشكر فيها كل من تمنى الشفاء لابنتها.

اد ايه مشاعركم نبيله اد ايه الواحد بيحس انكم جزء منه حبكم حياه صدقت لما سميتكم فاملي فانز انتو عيلتي باشكركم علي اهتمامك…

Geplaatst door Mai Kassab op zondag 12 maart 2017


الكلمات المتعلقة‎


مواضيع ممكن تعجبك